loading...
شارژ رایگان
Sajjadirym بازدید : 714 جمعه 06 دی 1392 نظرات (2)

 سری اس ام اس های جدید با موضوع قلیون (جدید)

سری اس ام اس های جدید با موضوع قلیون (جدید)

درخواستی بازدیدکنندگان سایت یزد موزیک

http://www.bisms.ir/wp-content/uploads/2013/09/sms-Qalyan.png

اس ام اس قلیونی
SMS Qeluoni





الان تو اخبار شنیدم که دود قلیون اون هم از

نوع دو سیب آلبالو حاوی 9400 سم خطرناک برای بدنه

وحشت کردم

الان دارم دارم به کل رفقا اس میدم اخبار نبینن



اس ام اس قلیونی
SMS Qeluoni





شعار من و رفیقام در روز درختکاری

نهال امروز پشتوانه ی ذغال فرداست



اس ام اس قلیونی
SMS Qeluoni





شمایی که قلیون نمی کشی

حیف نیست این ریه ها سالم بره زیر خاک؟

اصرافه گناه داره !



اس ام اس قلیونی
SMS Qeluoni

 


اس ام اس قلیونی اس ام اس قلیون 92
sms gheluon sms qelyooni



الان تو اخبار شنیدم که دود قلیون اون هم از

 نوع دو سیب آلبالو حاوی 9400 سم خطرناک برای بدنه

وحشت کردم

الان دارم دارم به کل رفقا اس میدم اخبار نبینن



اس ام اس قلیونی اس ام اس قلیون 92
sms gheluon sms qelyooni



شعار من و رفیقام در روز درختکاری

 نهال امروز پشتوانه ی ذغال فرداست



اس ام اس قلیونی اس ام اس قلیون 92
sms gheluon sms qelyooni



شمایی که قلیون نمی کشی

حیف نیست این ریه ها سالم بره زیر خاک؟



اس ام اس قلیونی اس ام اس قلیون 92
sms gheluon sms qelyooni

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر کلهور در تاریخ 1392/10/18 و 10:09 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم داش مشتی اگه زحمتی نباشه یه فایلPDFبساز که پر از اس ام اس های قلیونی و رفاقتی توش بگذاری ممنون میشمشکلکشکلک

این نظر توسط امیر کلهور در تاریخ 1392/10/18 و 10:09 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم داش مشتی اگه زحمتی نباشه یه فایلPDFبساز که پر از اس ام اس های قلیونی و رفاقتی توش بگذاری ممنون میشمشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شارژ رایگان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1671
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 1197
  • آی پی امروز : 133
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 286
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 885
  • بازدید ماه : 5,982
  • بازدید سال : 59,152
  • بازدید کلی : 3,457,818