loading...
شارژ رایگان
Sajjadirym بازدید : 607 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ناصر صدر به نام دنیا رو بیخیال باش

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ناصر صدر به نام دنیا رو بیخیال باش با دو کیفیت متفاوت بهمراه متن آهنگ

پخش اختصاصی از رسانه مجاز ایران آهنگ

http://dl.irahang.ir/Image/1392/bahaman/Naser-Sadr---Donya-Ro-Bikhial-BashD.jpg

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Naser Sadr – Donya Ro Bikhial Bash

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Naser Sadr – Donya Ro Bikhial Bash

—————————-

متن آهنگ

چشمامو از تو برنمیدارم قدر یه دنیا دوستت دارم

اگه تموم عمرو تنها شم هیچکسو جای تو نمیزارم

ثانیه ها چقد نفس گیره بی تو هوای خونه دلگیره

بیا عروس قصه هام باشو بی تو دلم آروم نمیگیره

دنیا رو بی خیال باش بیا با من برقص همه جونم

تورو میخوام عشق من همه دنیام همه عمرم

وقتی باهام حرف میزنی حس صداتو دوست دارم

دست تو دستات میزارم عطر تنت رو دوست دارم

به چشمات خیره میشم وقتی نگاهم میکنی

این حسو خیلی دوست دارم آخه تو عشق منی

دنیا رو بی خیال باش بیا با من برقص همه جونم

تورو میخوام عشق من همه دنیام همه عمرم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شارژ رایگان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1671
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 1197
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 298
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 897
  • بازدید ماه : 5,994
  • بازدید سال : 59,164
  • بازدید کلی : 3,457,830