loading...
شارژ رایگان
Sajjadirym بازدید : 1634 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (2)

دانلود سریال ویلای من با کیفیت بالای - DVDRip

پخش اختصاصی از یزد موزیک98


کارواش خانگی همه کاره

منتشر کننده فایل : kids98
عنوان : سریال ویلای من
محصول : ۱۳۹۱
حجم هر قسمت : ۳۳۵ – ۳۹۰ مگابایت
ژانر : طنز
کارگردان : مهران مدیری
بازیگران : مهران مدیری ، سیامک انصاری ، الیکا عبدالرزاقی ، برزو ارجمند ، ماندانا سوری ، عارف لرستانی ، کمند امیر سلیمانی ، رابعه اسکویی ، غلامرضا نیکخواه ، امیرکاوه آهنین جان ، رضا فیض نوروزی ، مهدی فقیه ، محسن قاضی مرادی ، هادی کاظمی ، علی لک پوریان ، مریم کاویانی و…
خلاصه سریال : ارسلان از پاره شدن چک اش در لحظه آخر به علت ورود محسن و همه کلافه است . جمشید و سی سی سعی دارند مشکات بزرگ را ورشکسته و وارث آن را مسوول تسویه بدهی های کلان آن نشان دهند…

 

 

 

دانلود ویلای من

دانلود قسمت 7 ویلای من با حجم 354 مگابایت

=================

دانلود ویلای من

دانلود قسمت 8 ویلای من با حجم 413 مگابایت

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آرمان در تاریخ 1391/12/25 و 21:21 دقیقه ارسال شده است

اگر بازدید رایگان خوستی اگر آمار گیر وبگذر نداری برو یکی بزار توی سایتت که بشه بازدیدهات رو کنرل کنیم!
و تو بفهمی که بازدیدها واقعی هستن شکلک

این نظر توسط آرمان در تاریخ 1391/12/25 و 21:14 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست من سایت پر محتوا و پر بازدیدی داری!
تا حالا سایت هایی رو که بازدید میفروشن دیدی؟
یا وبلاگ هایی که به صفحه جداگانه بازدید میفرستن که اصلا توی رتبه الکسا تاثیر مثبتی نداره!
اما من یه وبلاگ زدم و طی مدتی براش یک سیستم درست کردم که میتونه کار ارسال بازدید رو انجام بده!
بازدیدهایی از کشورها و آی پی های مختلف اونم به صفحه اصلی سایتت!
تازه به طور کا ملا رایگان!!!!!
تو هم که آمار گیر وبگذر داری پس خیلی راحت میتونی بازدیدها و بازدیدهایی که از طرف وبلاگ ما ارسال میشه رو چک کنی!
پس اگر مایلی به وبلاگ من بیا و بعد از خواندن قوانین سایتت رو برای ما ارسال کن!
به همین راحتی...! کافیه امتحان کنی...!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شارژ رایگان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1671
  • کل نظرات : 292
  • افراد آنلاین : 266
  • تعداد اعضا : 1197
  • آی پی امروز : 337
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 893
  • باردید دیروز : 154
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 893
  • بازدید ماه : 893
  • بازدید سال : 60,679
  • بازدید کلی : 3,459,345